Kära DISK medlemmar,
Detta är en officiell kallelse till DISKs Årsmöte med Val 2022, som äger rum 30e november.

På årsmötet så ska en ny styrelse väljas, nästa års verksamhetsplan godkännas, potentiella beslut om stadgeändringar tas, med mera. Årsmötet är ett jättebra tillfälle för DISKs medlemmar att få insikt i styrelsens arbete och se till att påverka kårens verksamhet.

Potentiella motioner ska tillhandahållas Styrelsen senast 14 dagar innan mötet, dvs 16e november senast. Skicka in era motioner till styrelse@disk.su.se med ”Motion Årsmöte med Val 2022” i ämnes raden.

För att ha närvaro-, yttrande- och rösträtt på mötet krävs ett medlemskap i DISK. Du måste kunna bekräfta ditt medlemskap med ett kvitto eller genom uppvisande av Studentkortet. Stödmedlemmar har närvaro- och yttranderätt.

Föredragningslistan samt handlingar hittar ni här: 2022 Årsmöte med Val

Varmt välkomna till Lilla hörsalen 30e november!

—-
Dear DISK members,
this is an official summon to DISK’s Annual Meeting with Elections 2022, which takes place on the 30th of November.

At the annual meeting, a new board shall be elected, next year´s Activity Plan approves, any potential decisions taken on changes to the Statute, etcetera. The annual meeting is a great opportunity for DISK’s members to gain insight into the board’s work and to be able to influence the union’s activities.

Potential motions shall be in the possession of the Board at least 14 days before the meeting, ie on Wednesday 16th of November the latest. Send your motions to styrelse@disk.su.se with ”Motion Årsmöte med Val 2022” as the subject.

To have the right to attend, speak and vote at the meeting, a membership in DISK is required. You must be able to confirm your membership through a receipt or by showing your Studentkortet. Support members have attendance and speaking rights.

Agenda as well as meeting documents in Swedish through this link: 2022 Årsmöte med Val

A warm welcome to Lilla hörsalen on the 30th on November 2022!